Live chat en musea
Iedereen heeft er wel een keer 1 bezocht, een museum. Vaak bezoeken scholen de musea of worden er excursies georganiseerd naar de musea. Nederland telt iets meer dan 1200 musea. De musea zijn te vinden door het hele land. De bekendste is toch wel het rijksmuseum in Amsterdam. Al deze verschillende museau beschikken natuurlijk over hun eigen website. Hier is de informatie over het desbetreffende museum te vinden. Er wordt informatie verstrekt over wat er te bewonderen is in het museum, maar ook praktische informatie wordt gedeeld zoals de openingstijden en het adres. Niet alle inhoudelijke informatie is te vinden op de website. Een live chat zou goed kunnen helpen bij het verstrekken van de juiste informatie aan de klant.
Wat is een live chat?
Via de live chat kunnen de vragen van de klanten worden beantwoorden. Dit kunnen onduidelijkheden en onzekerheden zijn deze nemen wij direct weg. Deze vragen kunnen de chatspecialisten van chatkracht beantwoorden doormiddel van het kenniscentrum. In het kenniscentrum is alle informatie over het desbetreffende museum te vinden. Het kenniscentrum wordt voortdurend bijgewerkt op deze manier zijn de chatspecialisten altijd op de hoogte van de nieuwst informatie.
Toegevoegde waar van een live chat
De live chat kan helemaal naar wens worden gemaakt van het museum. Je kiest je eigen kleur, logo en bepaalt vooraf welke informatie er direct wordt weergegeven. Op deze manier past de live chat goed op de website. Bij een live chat krijg je snel en persoonlijk antwoord. Dit is van toegevoegde waarde voor een klant. Zij kunnen hierdoor al hun vragen stellen die zo specifiek mogelijk worden beantwoord door onze chatspecialisten. Ook is de onlinebereikbaarheid enorm. Er worden namelijk van 9 uur ’s ochtends tot 21 uur ’s ochtends binnen 30 seconde chats opgepakt. Ook dit is van toegevoegde waarde voor een klant.